Update: Lördag

En rolig och mysig dag sammanfattar Lördagen den 13:e December ganska bra!
Dock såg jag inte en enda lucia.. de kändes lite märkligt!

Dagen började med att kliva upp 06.15. Jobbet klarar sig inte utan mig..=)
Slutade jobba kl 15 och då blev man upphämtad av T och pärlan..
Då begav vi oss i illfart mot...



                                                  Scandinavium!!
Den brukar lysa i alla de möjliga fina färger, blått, lila etc.
men den här färkombinationen är gräääslig!=) och de syns allt som
oftast under hockeysäsongen... helt fel färger tycker jag..
svart och gult ska de vara!=)

Jepp..för de som kan sin hockey så mötte Indianerna världens bästa aik igår kväll!
och självklart ska man passa på att se LIVE!
ojoj.. vilken match, de var nog den lustigaste matchen jag har sett med aik på länge.
Men de vann med 2-0 de är det viktigaste.. inte vägen dit!=)

Sen begav vi oss ut i vimmlet, stolta med våra aik-halsdukar!
Vi gick till liseberg och dess julmarknad.. otroligt mysigt!

 

Otroligt fint gjort och julmusik överallt.. man kan få lite julstämming trots allt man inte
bor i vinterlandet (norrland)

Dessa bilder är tagna från ifjol.. orkade inte ta med mig kameran i år.. detta måste man
uppleva själv.. svårt att beskriva med kameran!

Sen när vi hade gått och provsmakat på allt färdigt.. begav vi oss hem och hyrde film och
kröp ihop i soffan. En lyckad dag med andra ord!

Nää.. nu ska jag sega i soffan innan de är dags att ta tag i tvätten!

over and out.

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

nice blogg

2009-01-05 @ 20:33:44
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Hej !

Var med och tävla om en super söt spetsklänning från forever 21 i min blogg !!



Kramis

2009-01-07 @ 00:53:25
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0