I have a confession to make...

Jag sitter som på nålar.. för om 40 min så smäller det...
då går idolfinalen!

Jag måste erkänna för mig och er andra.. att jag är en idol-nörd!
Har inte under denna säsongen missat ett enda avsnitt!
Har jag missa det på tv pga jobb eller så.. så har jag surfat in på Idolsajten och kollat.
Några saker har jag kollat om och om igen på.. jaa jag vet jag är sjuk!
Varför jag tror de blir såhär är att, de verkar ha ett så mycket roligare liv än vad jag har och
skulle jag önska mig nått här i livet så skulle de vara att jag skulle kunna sjunga riktigt, riktigt bra!

De är sånt som jag bland annat går runt och dagdrömmer om!
men.. de är bara drömmar desvärre! 

Såå.. nu har jag "kommit ut ur garderoben" (hehe)

Jaa, vem vinner ikväll då? Mitt hjärta har alltid varit med Kevin. 
Gillar Alice skarpt också, men den där maltesen är något alldeles speciellt.

Ni som har föjt idol förstår vad jag menar!
om inte.. så får ni smakprov här!


 



och.. jag bjuder även på ett framträdande av Alice.. som tyckte var grymt!
Dåde dessa ska framföras ikväll.. tittarnas val! Ber om ursäkt för kvalitén.



Nu är jag duktig.. har inte bloggat på flera veckor och nu 2 inlägg på samma kväll.. inte dåligt!=)

Gokväll.. igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0