Han var Kung-Kung-Kung på Liseberg!

                                   

Igår spelade Magnus Uggla på Liseberg.. vi åkte dit för att titta, för skoj skull!

De var det också.. när man stod där och lyssnade, dansade lite så upptäckte jag runtomkring mig att alla stod och sjöng nonstop hans låtar.. ord för ord. Upptäckte mig själv också att jag kunde en hel del av hans låtar! De är roliga och fyndiga texter och Ugglas låtar är kopplande till ett ord.. FEST! 

Så de var en riktig festlig folkfest! 
Positiva var att han nya band.. som han letade upp i en "dokumentär" på TV var ritkigt bra!
De enda Negativa var att konserten var kort.. bara 1, 15 timme lång!

men aja.. de var kul så länge det varade! 

Ciao!

(Bild: www.gp.se)

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för att du var med och tävlade hos Therezz om vår klänning, önskar dig bättre lycka nästa gång =) Håll utkik i vår blogg, där dyker det snart upp en tävling.

2008-08-23 @ 00:58:40
URL: http://blogg.melba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0