En epok dör.

Ska man kalla det epok, era eller vad ska man kalla det?

I alla fall, en apparat i den trjedje generationen har nu lämnat jordelivet.
Den började flimmra, spraka och lukta schvene (översättning:bränt) och blev svart. 
Vår TV har dött. Vi visste att denna dag skulle komma, men den kom snabbare än vad
vi hade tänkt oss.
Knall och fall, skulle man kunna säga.

Den TV har varit med länge, den är från -91 men min morfar och mormor har haft den, sen
mina föräldrar.. och nu jag och T.

Oj, vad jag blev nostalgiskt nu kände jag, och de är ju bara en TV! =)

Aja,..kort och gott, vi fick i våran planering klämma in ett besök på TVaffärren.. och de fick bli idag.
Ska bli spännande och se va de blir..

Återkommer när vi har installerat den..

Nu måte jag äta och ila till jobbet!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars TV. Hoppas ni skaffar en ny som får ett lika långt och lyckligt liv som den förra, med bra tv-program! :)

2008-08-29 @ 23:54:08
URL: http://msdumdum.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0