Valborgsmässoafton

Jehepp.. nu är de Valborgs.

Kom ihåg förrut , när man var yngre.. snurra runt på olika fester, gick ut.
Lite annorlunda nuförtiden.. nu kollar man i almenackan och hajar till..
"oj, de är ju valborgs nästa vecka" De har som blivit bortglömt.

Ifjol.. tja då stod vi med varsin flyttkartong beredda att flytta in i lyan som vi nu fortfarande bor i..
Vi trivs också ritkigt bra!(Jag iaf, kan inte tala för min sambo)
Nu ett år senare så sitter vi och väntar.. på att min kära syster ska ploppa ut en unge som har bott i hennes mage 9 månader. Han/Hon är beräknand till idag, men jag tror att lillknodden kommer att stanna där liite längre, T tippar att Han eller Hon anländer på Lördag (3:e Maj) Vi får se om han har rätt, längar iaf efter dig lilla kotten!!=)

Såå.. idag har jag varit ledig, har varit väldigt skönt och välbehövligt!
Är ledig imorron också och om vädret är bra *håller tummarna* så blir de premiär på Lisebrg.. som jag har längat!

Ikväll så ska jag å T gå ut och äta, vi hade tänkt grilla.. men vi tar de till helgen istället!
Så nu ska vi gå på den efterlängtade Restaurangen som har Tacobuffé för 69 kr! 
Mums

Trevlig Valborgs och Första Maj!

Kram Emma 


image44


(Bild hämtat från Liseberg.se)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!!

Hoppas du hade en fin dag igår...o att du får bli moster snart! =)

Jag är ledsen att jag inte svarade, men just nu känns det som att jag har nog med mina egna frågor...men tack ändå, you know I love you too!!!! pussokram

2008-05-01 @ 17:29:28
URL: http://addikktivv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0