*skämmes*

Jahapp.. hej det var länge sen sist!

Den klassiska standardfrasen när man träffar någon man inte sett på ett tag..
för mig blir det..

Hej bloggen! Det var länge sen sist, var har du hållit hus?

"Ehh, snarare var har du hållit hus?"

Jag vet, förlåt min kära blogg.. inte min menig att låta dig försummas!
men de har varit mycket just nu!


Om de har varit det! Jag måste nog börja om från början.
Som ni ser i mitt förra inlägg så var jag på god väg till jönköping för att se hockey!
Vi vet som alla saik-fans hur det gick! inte riktigt hela vägen... men oj vilken stämmning det var!

Första gången man fick se slutspelsmatch live! De måste ja göra om.. men blev det nå korttagning??


Svar: Nej!=( jag hade ju tagit me kameran å allt, men vi komme sent till jönköping.. så vi fick stressa och då glömde jag den i bilen och jag orkade inte vända! så.. förlåt till alla som satt och vätnade på hockeybilder!=(

Sen har hela mars bestått av besök, besök och åter besök.. men de har varit väldigt trevligt, alla samtliga är välkomna tillbaka igen, och även ni andra också!=)

Så nu är man tillbaka igen till vardagen och en ny månad har anlänt!

Blev ni lurade nått då?

Inte jag i alla fall.. än så länge!=)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0