Zzzzz..

Ack så tunga ögon jag har!
Jobbatt på och gnetat idag, inventeringen igår gick fint.. men man var inte hemma förrän mot
halv ett.. innan man somna var den väl ett?! Upp och hoppa tidigt och jobba på.. mycket folk har det varit
idag.. har inte stått stilla många minuter!!
Nu väl hemma har vi stoppat i oss tacos..mums! under tiden såg vi lite lovley CSI på dvd.. nu har
sambosen tagit en tupplur på sofffan.. hör att han andas tungt en bit bort!
Själv sitter jag framför datorn och nördar.. men känner själv att mina ögon är tunga,djupa och långa
gäspningar! 

Det måste bli en tidig kväll ikväll.. och de ser jag framemot! sängen ser lockande ut från där jag sitter..
eller näe, jag tror jag kryper ner och myser i soffan istället!!
 
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0