Pessimist-snack!

Jaha.. då var man nyvaken! Känner mig fortfarande svintrött, men har sovit  över 10 timmar.

Så har det varit på sista tiden..
Det spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover, jag är alltid trött!
Det spelar ingen roll hur mycket jag än duschar, så känner jag mig fortfarande inte fräsch!
Det spelar ingen roll hur mycket jag än vårdar min hud och tvättar den, så kommer det nya finnar hela tiden!

Har ockå känt mig sliten och förskyld, men det har aldrig brytit ut! Så här går jag runt och känner mig risig.. frustrerande!!

Jag tror och hoppas att allt detta är en fas, och att de kommer att gå över!
Det kan bero på att sommaren är slut och den mörka och kalla hösten är på intåg!
Bäst att kanske vänja sig och ta tag i sig själv.

Det är nog där de sitter, ibland är man för dålig på att ta tag i sig själv och ta hand om sig själv..

Det är nog mänskligt!

Nu ska jag nog gå mot duschen.. och se om jag kan göra mig lite fräsch!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0