Freddie says..

Hallå..

Sitter här, klockan är ett och vad har jag åsdakommit hittills??
Inte mycket.. jag klev upp kl 11 och slog på datorn, och här sitter jag fortfarande.
Mysbrallorna på, min tröja jag har på mig är stor och är avig. Har inte brytt mig om att
ta av mig den och vända på den.
Har inte gjort några rutiner i badrummet, tvätta ansikte, borsta tänder eller liknande.
Har inte ätit nått än heller, men jag känner nu att jag börjar bli hungrig.
De enda jag kan säga att jag har gjort idag är att vakna och ta mig up ur sängen..

På ett sätt är det skönt att inte ta tag i sig själv på en gång.. bara vara i nått sorts vakuum.
Jag känner att det behövs, för i helgen och förra veckan har de hela handlat om att 
göra sig i ordning och fräsch för att jobba..
Det är vad jag har gjort i helgen.. jobbat. Igår kväll när jag skulle stänga butiken var jag nöjd över att 
åka hem. Igår jobbade jag min 6:e dag på raken, lite trött, sliten och mör!


Ledig i dag och imorron, få se vad jag ska hitta på!

Idag blir det då lugna gatan.. ska försöka komma igång lite lätt,

sen blir det att laga middag, ska pröva nå nytt idag.

Pasta med krädftskjärtar.. verkar gott enligt receptet! 

Ikväll blir det kanske också att åka iväg och provköra en bil som sambosen funderar på att köpa!
Vi får se..
Skönt egentligen att ta dagen som den kommer..

Freddie says: RELAX!


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mkt för kommentaren, den värmde!!!Kram!

2007-09-25 @ 22:02:44
URL: http://jeeena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0