Bio-tajm!

Jaha.. en vecka efter Irene Huss, var jag och sambo på biobesök igår.
Det här gången såg vi Bourne-Ultimatum..
Anledingen var den att mycket lämpligt gick både Bourne-Identity och Bourne Supremacy på tv i helgen..
efter tvåan kände vi att vi bara var tvungna att sen trejde filmen... Nu med en gång!!

En riktigt riktigt bra film, hela triologin är klockren och Matt Damon är också klockren som spion/agenten Jason Bourne!
Om ni känner Er sugna på att se filmen, rekommenderar jag att se de två föregående filmerna! Annars förstår du inte vad det riktigt handlar om och du kommer inte att hänga med. Bourne Ultimatum fortsätter precis där  Bourne Supremacy slutar..

Betyg då? Ja jag vill ge den en stark 4:a, nästan 4 +.

image10

See you later..

bild: sf.se

Kommentarer
Postat av: Linda

tack tack :) är så sällan inne på min blogg och jag är så ovan att få kommentarer så jag såg det först nu! :P jaadu, vi får se när klockorna ringer.. ;) just nu är det så fullt upp med nya jobb för oss båda så bröllopsplaneringen ligger på is ett tag! hoppas allt är bra med er därnere! kramkram+

2007-09-18 @ 20:28:28
URL: http://leendah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0