Make a wish!

Jaa.. sitter och funderar på vad man ska önska sig i julklapp?!
Lite tidigt kanske? eller näe egentligen inte, snart är det jul..
julgranen uppe, adventsstakar i fönstren och julmusik som spelas frekvent i
en radio nära dig..
Har fått direktioner om att vi måste skriva ihop en lista och maila över den till nära och kära..
så de vet va de ska kunna köpa! 
Har kommit på några saker som jag ska kunna önska mig..
vi skriver upp allt på en papperslapp.. min lista börjar arta sig, 
sambosens lista skriker tom fortfarande! ska försöak tjöööta  lite på han!=)

De saker jag har kommit på är på ett sätt lite svåra..
tex jag vill ha en ny MOBIL, men va ska man ha? va ska den kosta?

Kanske en sån här rosa liten sak..


          eller

Nått sånt här kanske?


           eller

Kanske den här slimmade röda designsaken?



Samma problem är det nästa sak.. jag skulle vilja ha en mixer, men va ska man välja?


En sån här lite mindre?!

           eller


Ska man satsa på denna lite mer de luxe variant!

Suck.. de kommer att bli svårt att bestämma mig!
men jag får ta tag i det och kolla upp det!

Annars fungerar de att få pengar i julklapp.. så får jag traska iväg och titta i lugn och ro efter jul
och bestämma och köpa det då!

Vi får se helt enkel!

Ciao


(samtliga bilder från elgiganten.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0