Lasse here we come!

image20


Första gången jag ska gå på en konsert, en riktigt konsert!

Jag tycker inte att de räknas att se en artist på en scen på en festival..
Det har jag gjort några gånger.. nu känns det äkta, man lägger ut pengar för
att se en artist. Att lyssna på denna artist och framförallt njuta av bra musik!

Lars Winnerbäcks musik är ljuvlig, underbar och perfekt! Lasse kan verkligen
göra musik som går rätt in i själen.. sån typ av musik har jag skrivit om förut!=)

Det bästa med allt detta är att jag och älsklingen ska gå gratis!!
Hur detta kommer sig, beror på att en gratistidning här i Göteborg lottade ut 
biljetter till hans konsert.. man skulle skicka ett sms till ett spec. nummer! 
Vi trodde aldrig i vårat liv att vi skulle vinna.. men i måndags fick sambosen sms..
att vi hade vunnit!!=) 

Så nu ser vi framemot en trevlig fredagskväll på lisebergshallen..

Lasse here we come!!

          



(bilder från winnerback.se och cdon.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0