Tack!

Tack Lasse för en underbar konsert!
Du är bra, riktigt bra!

Det är lustigt att hur varmt och svettigt det än var där.. så
börjar jag skaka och frysa av denna underbara låt!

Lyssna och njut!

                         
 

                          


Egentligen så skulle jag ha laddat upp denna video i början av veckan om de inte var förra veckan t.om!
Det som är den att.. våran dator är under all kritik! Den är långsam,trög och knäpp! Jag vill utveckla min blogg och göra den bättre.. men när sånna här saker, eller bara ladda upp en bild tar en evighet vissa gånger.. beroende på vilket humör den är på! Jag har ett bra tålamod.. men de har börjat sina med den här datorn.. sambosen känner likadant! Vi kommer att kasta den ut genom fönstret snart.. är vi rädda för!

En ny laptop på önskelistan kanske?!

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0