Only me and myself!

Jaa.. sitter här alldeles ensam
sambosen har bortamatch ikväll..
inväntar väl han om typ 1.5 timme.

Sen blir det väl marsch i säng.. för att sova!
Sambosen ska upp tidigt i morgon, iväg och jobba..samma för mig, men jag jobbar
eftermiddag denna lördag.. också!
Tredje lördagen i rad.. inte mycket till liv man har just nu! 
 
Sen när man kommer hem trött och sliten så finns det ingen sambo som sitter hemma och väntar..
då är han på hockeyfest! Så det blir ensam i hemmet i morron.. en lördagkväll!=/
Känns faktisk hel ok, behöver vila upp mig och ta hand om mig själv!

Kilade in på HM idag och köpte hårinpackning och ansiktsmask.. när jag kommer hem i morronkväll..
blir det en långdusch och efter det ska jag ta ett fotbad.. mina fötter ser slitna ut!
Sen kryper jag upp i soffan med morgonrocken, naturgodis och en iskall drink.
                      image23               image24

Trots att jag är en oerhört social person så kan jag faktiskt uppskatta att vara ensam.. ibland!
I mitt jobb är jag konstant glad, trevlig, frammåt och hjälpsam!
Så när jag kommer hem är jag trött och less.. då vill jag bara stänga av allt och koppla av.. ensam eller med min sambo!

Ska fortsätta stirra in i Tv..

Go kväll!

(bilder från HM.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0