??

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva..
har som suttit och grubblat! 

Känns som att jag har inget å säga, inget vettigt i alla fall..
man lever inte så speciellt just nu.. jobb, jobb och jobb.
och lite liv däremellan.. men inte är det mycket!

Ska jobba i helgen..tre lördag i rad så jobbar jag eftermiddag och stängning, och de värsta är att sambosen
jobbar förmidagen tre lördagar på raken..fredagar och söndagar är det hockey som gäller!
Så.. inte blir det mycket tid över för varandra!=/ men det kommer att blir bättre,  det är väl en fas just nu antar jag..

Nu på senare tid har jag gått och längtat till julen, delvis så ska vi åka hem till underbara skellefteå.. men jag har också delvis längtat till att börja julpynta här i lägenheten.. köpa julgardinder och avendtstakar, fram med tomtar och massa värmeljus och sin bästa julskiva på repeat.
Har bestämt mig för att baka mina egna pepparkakor..
Har bestämt mig för att ha verkligen skapa julstämmning denna jul..
då tror jag att tiden kommer att gå fortare.. fortare att få åka hem och träffa familj och vänner!

See you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0