Dålig självdiciplin!

Suck.. att jag aldrig lär mig!

Är ledig idag så jag tänkte bege mig till några affärer i närheten innan
min tvätttid kl 14. Ställde klockan tidigt, så att jag kunde komma mig upp
och fixa till mig lite innan..och vara där när butikerna öppna vid 10.

Nu sitter jag här snart kvart i ett, och jag har inte fixat till mig..
inte ätit och jag sitter i mjukbraller..
och jag klev inte upp kl 9 utan kl 11!

Jag kan verkligen har dålig självdiciplin ibland..=) 

Dock var det inget panikartat som skulle inhandlas.. men tänkte kika lite på julgardinder m.m nu när jag var ledig för en gångs skull!

aja.. men man får se de såhär, att när man är ledig ska man koppla av och ta det lugnt!

och jag vet inte om jag skulle kunna komma mig upp tidigare ändå..
för jag älskar att sova!!

GÄSP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0