YES!!

Gårdagskvällen blev en bra kväll på många sätt å vis! Efter tvättning och middag så ringde dom från mitt jobb och frågade om jag kunde jobba idag.. ja självklart!=) Sen drog vi iväg till gymet för att träna bort helgens goda mat.. jag är så nöjd att jag har tagit tag i mig själv och börjat träna igen!! Jag känner att jag mår bättre redan.. trots att jag bara ha varit där 2 ggr..men jag tror på att ...börja sakta men säkert för att inget ska bli fel! Ska börja trappa upp nästa vecka!=)

Sen då när man kommer hem trött och utmattad.. så ringer han som jag var på intervju hos i torsdags. Han sa ju att han skulle höra av sig om en vecka, men han ringde redan igår å sa att han tyckte att vårat samtal hade varit så bra och han var intresserad av att anställa mig! YESS!!! kände jag.. de var en stor nyfikenhet och lättnad som lättade från mina axlar! Det var ju precis det jag ville och jag fick det uppfyllt!

Så imorron gäller det, då blir det upplärning på  mitt nya jobb! Det blir bara 3 timmar arbetstid, men de räcker gott och väl för första dan!=) Jag var så förvånad att jag kunde lämna mitt nuvarande jobb så lätt, att kunna gå på dagen! men jag tror att de har och göra med att det är ett sommarjobb och dom ringer in personal kvällen före! De har stort urval av personal och slutar en så gör det  ingen skillnad! Jag är glad att jag slutade där, det var på tok för stressigt, tungt och slitande arbete!

Nu ser jag framemot morrondagen..
Kanske man ska lägga sig tidigt ikväll?? för en gångs skull??

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0