Sovmorron..

Go morron kan man säga!=)
Klev upp för en timme sen, men har jag tagit tag i mig själv? NO
borde nog göra det snart...

Att öppna igår gick ändå bra, jag tog mig upp då jag skulle, gjorde mig färdig och tog mig till jobbet.
Väl på jobbet så kände jag mig inte trött alls, när man väl kommer dit så stänger man av det.. men de är väl kanske bara nu till en början, sen får vi se!=) Arbetsdagen var slut vid 12 tiden, och när jag kom hem.. då kände jag mig död! La mig på den inbjudande sängen vid två, ställde en väckare givetvis!! vaknar senare av att de ringer i min mobil.. min sambo ringer..inte kl tre som jag hade ställt klockan på, utan kl var fem! Happ, där har man sovit tre timmar istället för en! Det är så typiskt mig.. alltid när jag ska göra sånt, så sover jag bort hela dagen! ingen självbehärskning överhuvudtaget!=)

Idag så börjar jag inte förrän 17.30 och jobbar till 21.30, ett kort pass.. men idag ska jag lära mig att kunna stänga butiken!

Sen får vi se.. hur det blir i helgen, om jag ska jobba nått eller hur det blir. Lite frustrerande att man inte vet. Vi har blivit bjudna till en fest på lördag,vid nån stuga med badtunna så sånt! eller så kanske vi hittar på nått annat. Jag vet att min sambo har en suprise för de kommande födelsedagsbarnet (moi!!) 
Som vanligt så är jag riktigt nyfiken!!=) 
Vi får se hur det blir helt enkelt..

Ciao.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0