Midsommar på G!=)

Ännu en arbetsdag avklarad.. de börjar ordna upp sig nu! man kommer lätt in i rutinera, men det är fortf. väldigt stressigt! å de kommer de alltid att vara och jag har fortf. tunga trötta ben efter en arbetsdag.. men så smånigom hoppas jag att det ska bli bättre!
Nu när jag har fått ett jobb, så börjar andra jobberbjudanden rulla in! Var faktiskt på en intervju idag efter jobbet,det verkar super! Precis ett jobb som jag är sugen på, men jag var inte den enda som han skulle intervjua, så man måste hålla tummarna!! får besked nästa vecka.. så de blir spännande! *hoppas*hoppas*

Så..midsommar på G img!=) jaa.. nu är allt inhandlat å fixat, så nu är det bara att invänta festligheterna!=) Det startar redan kl 12 imorron, undra va det kommer att bli?? är nyfiken som vanligt!!=) De ryktas om lekar å sånt.. men vi får se helt enkelt!=) De som ska bli mest intressant och roligt är att vi ska fira med 2 personer vi känner...plus typ 18 st okända! Alltid trevligt att träffa nytt folk...=)

Nää.. nu blire inget mer skrivande för ikväll.. min sambo är nyfiken på vad jag har skrivit! han blev just informerad om att jag har skaffat blogg! och jag ska va lite social me han...

Trevlig midsommar på er alla!
Uppdatering om min midsommar kommer på lördag.. om jag orkar å inte är allt för bakis!!=P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0