DÖD!

Njaa.. nu är jag inte det helt bokstavligen! Då kan jag inte skriva i min blogg!=) men jag var på mitt nya jobb idag..
första dagen! Å.. ja det verkar ärligt talat sådär, men jag ska inte vara för negg, jag måste ge de en chans!
men jag är död.. har som sagt varit arbetslös ett tag nu, så jag är väl lite seg i starten.. men de var ett stressigt jobb och de kommer att vara så varje gång jag jobbar e jag rädd!=/ men det kommer väl att vara tufft just i början.. sen så blir man en robot och kommer in i det.. hoppas jag iaf!=) Jag har blyben och tunga fötter just nu.. nä nu ska jag sluta gnälla!!=/

Va e de med jobbkläder.. varför ska dom sitta så j*la konstigt på en?? antingen är kläderna i killstorlekar så.. ja de ser bara sjukt ut när man har de på sig..eller så ÄR det kvinnodesignat, men den som designat kläderna kan ju inte veta hur en kvinna ser ut.. alltså måste designern vara en man?? eller en märklig kvinna?? oftast är byxorna så höga i midjan att de skär in i magen, eller som mitt problem nu som före, dom sitter läckert över bakdelen.. men jag kan inte knäppa igen knappen! så då får man ha de nervikt.. å tar jag en storlek större så sitter de inte bra över bakdelen.. OCH jag får FORTF. inte igen knappen!=/
Jaa jag vet.... I-lands problem!=) Nu gnällde jag iaf.. trots att jag inte skulle de!=P

ska fortsätta haldö i soffan och kolla på teve..
sen bär det av mot sängen.. kommer att sova hårt och gott i natt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jen

Det är aboslut inget I-landsproblem, det här är ju allvarliga grejer!=) Har en väst på jobbet som är i Small och jag ser ut som ett tält, förstår inte det här med "unisex" kläder, killarna blir ju snygga i det, men vi ser ut som kringgående tält..jaja.. nog med klagandet.. Vad är det för jobb som du har fått?

2007-06-19 @ 23:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0