Uppdatera?? Ja, tack!

Jaha.. då höll jag inte vad jag lovade, att jag skulle bli bättre på att uppdatera!=(
vet inte riktigt va det kan bero på.. eller jo, jag prioriterar att göra andra saker före jag skriver i bloggen..
Sen verkar de inte vara så jätte många som läser mig blogg, få som kommenterar också.. det gör väl att man inte ger riktigt 100.. men de är dags att  göra nått åt det!

I helgen som var.. så hade jag och min sambo en taco-middag och en filmkväll, hur härligt som helst... bara tog det lugnt! lördag var det jobb för min del mellan 13-21, när jag var på väg hem ringde jag till min sambo.. tänkte kolla va de gjorde och så.. han hade besök av en gammal lumparpolare som bor här i GBG. Då fick jag frågan om jag ville hänga me ut?! Tjaa.. ok tänkte jag, det blev att jag kom hem och svidade om.. hällde i mig lite alkohol.. sen tog vi taxi in.
Väl ute så slurpade jag i mig 3 drinkar på nolltid, de var goda och smakade enbart som saft.. BAD! de gjorde ju sin lilla inverkan.. sen slutade jag köpa nått, de var säkrast.. bara lite vatten!
Mot halv två började jag gäspa och känna mig hungrig... tittade på klockan flera gånger och tänkte nu stänger väl stället snart... Jag hade hlet glömt bort att vi är i Sveriges näst största-stad, när krogarna har öppet till 3 och inte 2 som jag är van vid!
Vi blev kvar länge.. klockan var väl mot kvart i tre då vi klev ut därifrån.. sen gick vi längs avenyn för att få tag i en taxi.. efter mycket om och men så fick vi tag i en!
Innan vi va hemma och somnat var väl klockn halvfem-fem, trött och utmattad slocknade jag direkt!
Söndagen.. var som de flesta söndagarna, vi åkte i väg och handlade, såg tv, tränade o.s.v.

Nu i början på veckan här så är jag ledig, jobbar inte förrän på torsdag.. så nu försöker man sysselsätta sig med olika saker. Igår gjorde verkligen inte mycket, såg tv och slappade!
Idag så tvättar jag igen, nått måste man ju hitta på! men frustration kom över mig när jag kom till tvättstugan.. nån höll på att tvätta i båda maskinerna!! och det var inte bara typ 2 min kvar heller utan 20 min!
Hallåå.. jag är av den principen att när det är min tvätt-tid så är det min tvätt-tid! Ville eg. bara stänga av maskinen och slänga ut kläderna på golvet.. men är lite för snäll! väntade tills maskinerna var klara och sen la dom i deras tvättkorg! Oerhört snällt..ja!
Har svårt att gnälla ut öppet till personer, kan muttra hemma eller ut till min sambo.. måste bli bättre på det där, men man vill ju inte bete sig som en sur kärring heller!!
Ojaa.. jag vet I-landsproblem, helt obetydliga egentligen...=)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Fridalainen

Men gumman då du ha de då inte lätt du:( Bra att allt löste sig tillslut iaf:) Ja emn du är ju för snäll det vet jag ju:) De lät då som om ni had ekul iaf?:)

2007-08-01 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0