Tillbaka till vardagen!

Ursäkta att det har dröjt med att uppdatera bloggen, men när man har semester.. så blir andra saker för priotiterade! Då var man tillbaka till vardagen igen, vi kom hem igår kl 21.30.. då blev de mest att springa över till statiol och inhandla lite  frukost och lite tv, sen sängen. Idag har jag också haft "semster" börjar jobba i morgon, sen har jag inten aninga om hur mycket eller lite det blir!

Har haft mycket att göra idag hittills, tvätt hela förmiddan.. sen en sväng på ikea för att returnera lite grejer, å köpa litegrann såklart!!=) Det blev två klappstolar å lite annat..
Nu sitter jag bara framför datorn och kopplar av en stund, men jag borde packa upp ur resväskan och fixa.. men just nu känner jag inte att jag har orken!

Joo, min semster har varit toppen! Efter förra inlägget har jag hunnit äta riktig goo maten, hunnit fylla år, träffat mina nära och kära och vara på fest i lördags. Det var min syster och hennes sambos 30+30 fest, det var oerhört skoj och lyckad fest! Vi hade livemusik, ett band som spelade country-musik! De var festens höjdpunkt.. mycket sång, dans när dom var i farten.. oerhört duktiga! Country-musik är riktigt bra egentligen, härligt drag i musiken.. man kan inte låta bli att stampa med fötterna!  =)
Fick även tillfälle att använda min nya "blus" här kommer en bild från i lördags.. och nej det blev inte 60-tals-frillan.. körde på lite 80-tals-frilla istället!=)


                                 image5

Nää.. nu ska jag gå och handla, så de kan bli lite middag här i kväll!=)

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Malinlainen

Så...gumman, är kommer nästa inlägg nudå?? Måste ju f´å veta att ni lever och mår neridär...fastän ni måste sakna oss alldeles förfärligt! Synd att ni inte hann träffa G när ni var hemma, men det kommer fler tillfällen, det lovar jag! Kom Sara o Robin förbi, förresten? kram kram

2007-07-23 @ 21:07:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14033/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0