News in the closet..

                                     272577-1

Ha ha.. ursäkta mitt oerhört fula bildkollage!=) Men jag är inte så haj på data, så då får det bli som det blir!=)

Såhär ser de jag fann på rean ut, båda topparna köpt på Bik Bok(!!!) brukar aldrig handlar kläder där, men när det är rea brukar jag titta in och och fynda!
Den till vänster är ju inte riktigt min stil, lite gölli-göll- stuket, men ibland måste man ju få ha nått sånt också!
Jag ska abslout använda den, blir nog eventuellt på min födelesdag om en vecka. Den tillsammans med en jeanskjol och vita leggins, så blir det nog perfa!=)

Den svarta "blusen" är ju inte riktigt heller "jag" men, jag känner för en liten förändrign i mitt liv.. och ett bra ställe att börja på är väl i garderoben?? Den är tunn och sval, och blir perfekt då det är festligheter på G. Blir nog till nästa helg, då vi ska på 30+30 fest. Den och jeanskjol, svarta leggins och svarta ballerinas. På det en riktigt 60-tals frilla, med brett diadem.. jepp då var de bestämt!=)

Nu har jag verkligen countdown, på fredagkväll åker vi hem!! Där stannar vi i cirka 11 dar, och vi har fullbokat som vanligt!=) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0