New Handbag..

Okej... jag höll inte riktigt stenhårt i min plånbok.. jag föll för denna handväska.. fast mina ringar är i silver, mycket snyggare enligt mig! Jag kände att jag hade ingen större handväska.. där man kan proppa ner en massa saker och de ser fortf. snyggt ut! De jag menar med det att.. när man har jobbat klart och du ska dirket in till city-by-night efteråt är det ju bra om man kan klämma ner ett par finskor, fin-top, sminket och jaa..lite annat som man kan svida om till innan.. precis som jag gjorde i lördags och den här väskan uppfyllde precis mina önskemål! och bra pris hade den också 198:- det är min prisnivå det! 

                                                                           image6
 
Bild: Hm.com                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0