Laundry-day!

Happ.. då sitter man här och viker ihop tvättade och torktumlade underkläder och sockar!
I vanliga fall.. så  brukar jag och min sambo hjälpas åt att tvätta och så! men nu är han borta på jobb i
Lysekil, vilket innebär övernatting och sån skit!=/
Jag skulle om jag ville..kunna skita i att tvätta och så tar vi hand om tvättberget tillsammans, när vi har tid..typ på söndag!
Nu är det ju så att jag är för snäll.. och tar tag i att tvätta VÅR tvätt, hade inget bättre för mig och då slipper min sambo göra det!

*iiioooo* iiiiooo*toffelvarning*iiiiiooooo*iiioooo*

Jaa.. jag är fast! De brukar vara mer prat om att killar bli tofflar och så.. men va kallas en tjej då hon har samma beteende?

ohh my god...

Mamma??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0