Läggdags..eller??

Jaa.. ett tag sen sist jag skrev igen, men de har som inte funnits tid, eller ork..
Orkar egentligen inte nu heller, men jag bestämde mig för att göra en liten ansträgning!=)

Helgen gick i jobbets tecken på lördag, men bara fram till lunch.. efter det lunchade jag å sambon ute och gick och strosade i affärer. Shopping blev det för min del.. inge skräll direkt, men egentligen så är det min älskling som skulle behöva lite nya saker! Aja, de kommer det också.. man få vara lite envis! För mig blev det två tröjor på rean brukar inte fynda på rean.. brukar tycka att de finns bara så kontiga grejer, men jag gjorde två riktigt bra fynd! För en rimlig summa dessutom! Bild på plaggen kommer kanske en annan gång!=) På kvällen blev det att grilla, igen! man blir aldrig riktigt less att grilla.. knepet är att variera det hela på olika sätt med potatis, sallad, sås etc. etc.

Sen traskade vi i väg och hyrde film.. "The Rocket" Hockeylegenden. Är en sann historia om Maurice Richards kamp som hockeyspelande franskkanadensare på 30-50-talet. En fördel är om man gillar hockey, som vi gör.. men det handlar inte bara om spelet, utan om en kamp mot orättvisor, patriotism, kärlek och m.m. Den var riktigt gripande, den kan jag varmt rekomendera!

Söndagen bestod av det gamla vanliga, upp å hoppa, äta frunch, i väg och handla, sen ta hand om tvätten.. Efter det blev det att ta itu med middan, sen chopp i väg till gymet! Från gymet hem och käka igen och sen lite teve och sängen igen! Våra söndagar börjar se så ut nu förtiden.. men det är kanske bra att man har det upplagt. Söndagar är aldrig SÅ roliga!

På kvällen hade jag inte hört nått från chifen om jag skulle jobba idag eller inte, så jag ringde vid tio-tiden å fråga.. Jo.. emma, det är ju lite snabbt på, men kan du öppna med mig i morron??
Happ, upp igen kl kvart över fyra!! men jag kom inte i säng för än efter 12.. så jag var lite trött då man klev upp och dessutom blev det att jobba över två timmar också. Så nu känner jag mig riktigt trött! Borde egentligen ligga i sänge nu! varför gör jag inte det???

Nää.. bäst att kila mot sängen..
PRONTO!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0