Jaaa!!

Jaaa.. då gick man på semester då!=)
Är just hemkommen från jobbet, cyklade idag.. kl 5 på morronen, men lånade älsklingens
mountainbike, då jävlar fick man fart på benen.. å så raceade jag hem.. hade spinnigmusik på min mp3,
 bara susade förbi.. svetten rann bra! Har inte tränat på hela veckan pga av jobb, så därför tog man i lite extra!=)
Känner mig riktigt trött och slut nu, men jag har inte tid att stanna av, nu måste man ordna med lite saker.. duscha, diska och packa de sista.. vi åker ikväll halv åtta!! guu va ja längtar!!=)

Suprisen till mig i födelsedagspresent var från min familj och svärföräldrar.. även sambo var med på ett hörn! Har önskat "oss" en sängstomme från IKEA.. vi har sängborden i serien.. men jag var sugen att ha sängstommen också, så man får en riktigt säng.. inte bara resårbotten och fyra ben!! Så när jag kommer hem var den ihop monterad å färdig, nästan!=) Den är riktigt fin.. å känner mig supernöjd!
Tusen tack till alla berörda!!=)

 Näää.. nu måste jag kila vidare och göra en massa!
ska försöka uppdatera på min semster också, men vi får se hur mycket det blir!=)

Ciao


image2image3
Sänstomme och Sängbord "aspelunds" från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0