Dags att uppdatera!

Nu är det verkligen på tiden för en uppdatering!!

Ursäkta mig, att jag inte har skrivit på en vecka! Det har varit fullt ös här fram till nu!
Så.. kanske dags att skria av sig litegrann!

Sen förra veckan har det varit jobb, och på torsdagskvällen fick vi riktigt fiiin-besök! Våra vänner Emme och Chrille kom nerflygandes! Det skulle vara hos oss över helgen, men tyvärr var jag tvungen att jobba freda 15-21 och lördag 14-21 och söndag ledig! hade som inget val, hade just kommit tillbaka till götet, då kan man inte direkt gå till chefen och be om mer ledigt! Jag gjorde de bästa av det!
På fredagen klev vi upp tidigt och åkte in till stan och jag guidade våra norrlännigar runt affärerna, det blev en hel del shopping för deras del.. själv höll jag hårt i plånboken!=) Vid två lämnade jag dom ensamma till sitt öde, och begav mig till jobbet! min sambo åkte in till stan efter jobbet och mötte upp dem där! 
Efter jobbet blev jag så snällt upphämtad, och väl hemma hade de väntat med att äta middag..gullungarna! Så vi åt grillat kl 22.. senaste laget kanske.. men gott var det!=)  

Lördag blev det åter en tidigt morgon och vi begav oss ut på IKEA och lite andra affärer i närheten, bland annat en Jakt-affär..till chrilles förtjusing!=) Efter våran lunch blev jag skjutsad till jobbet och när jag var färdig på kvällen.. bytte jag om och snabbfixade till mig och tog spårvagnen in till stan, och mötte upp dem! De hade varit ute och käkat, vilket inte jag kunde va med på!!=( Vi begav oss till en sportbar och beställde drinkar och nachos..oerhört gott, alltså både drinken och nachosen..!!=) Jag var så trött och slut och det var de andra också så vi begav oss tillbaka hem till oss rätt så tidigt.. men de tog ett tag innan man somnade!

Det var riktigt tungt att stiga upp på söndagsmorronen!! man hade sovit allt för lite under helgen.. men vi hade ju bestämt att vi skulle till Liseberg och det var förbannat roligt, mycket skratt, skrik och allt möljligt! Perfekt lisebergs-väder hade vi ockå!=) Bara molningt, intget regn och ingen sol..perfekt temeratur! Efter många timmar där var det dags för emme och chrille att åka hem! Mycket tråkigt, men de har varit kul att ha dem här! Ni är så välkomna tillbaka!!=)

Söndagkväll hade vi inte så mycket till ork.. bara dega och sen sov vi! Måndag så.. jobbade jag ikväll, så det fanns inte så mycket tid att blogga!

Idag har jag dock varit ledig... var på ett möte på arbetsförmedlingen! *suck* vilket tragiskt ställe det är.. samma här nere som hemma i norrland!=/
Nää.. nu måste jag gå och göra lite saker, fixa och trixa lite som vanligt!!

Lovar att blogga bättre i fortsättingen!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0