Nedräkning till jul och prestationsångest!

Hej hopp..

Då var de dags att uppdatera sig här igen!
Om mindre än en vecka är vi hemma i Skellefteå över julen..
ska bli skönt att träffa nära och kära.. och att dessutom få vara ledig!

Dock kommer dagarna till dess kännas oerhört långa och tråkiga!
men de är väl så när man längtar efter nått så oerhört mycket?!
Var ledig i måndags.. sen har jag jobbat konstant och nu här i helgen ska jag
jobba både lördag och söndag! Sen sista veckan så ska jag jobba varenda dag och
sista dagen innan vi åker ska jag jobba ett skönt 9-timmars pass!
Livet är bra härligt!

På ett sätt är de bra att jag jobbar mycket, tiden går fortare så..och jag tjänar mer pengar (så slipper man svältlönen i januari) På de dåliga sättet är att de finns ingen tid över till att göra de förberedande sakerna..
som att städa, fixa och trixa...å packa!

Suck känner att jag har ångest att packa! Måste börja flera dar i förväg med att tänka, klura och fundera!
Ännu mer ångest får jag att..T frågade mig "ärligt talat emma, hur ska du rymma allt?"(ok de var inte exakt så han sa.. men de var de han menade!) och jag svarade korkat nog..
"De ska inte bli några problem.. jag ska göra dig förvånad"

Shit nu har ångesten gått över till prestationsångest!!
Nu måste jag ju bevisa för han och mig själv att jag kan vara en j*vel på att packa och jag inte alls kommer att ta med mig onödiga saker (som jag alltid gör!)

*Suck*
Nu måste jag fortsätta göra mig klar ..ska som sagt i väg och jobba!

See you later..



Kommentarer
Postat av: Malinlainen

Ha ha...gumman!!!
Klart du kommer att klara av packningen,men tyvärr, oxå SJÄLVKLART att du kommer ta med dig för mkt saker!! ;-)
Tänk på att du ska få plats med alla julklkappar oxå! =)

Och absolut, veckan kommer att kännas både lång och kort för mig med, jobbar hela veckan oxå! Men jag längtar verklligen efter er, och ser fram emot att presentera sambosen för er!! Skynda er hem, nu är det dags!! =)

(G frågade om han fick komma på fredag, eftersom jag skulle träffa dej på lördan...knäppis! han trodde att han inte skulle få vara med!)

kram kram

2007-12-17 @ 22:16:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14033

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0