*mmmm.. marabou*

Hur många rutor gör dig glad?

För mig är det ytterst lite..

Min stora last i livet är inte rökning, snusning eller nått sånt.

Mint stora last är choklad!!

De är så gott på så många olika sätt,
med eller utan fyllning, mörk, ljus, vit, fluffigt, och olika smaker 
som mint, apelsin, krokant, caramel och mycke mycke mer..

men som med alla laster.. så borde man tagga ner, sluta!

Jag kan nog inte sluta.. men i alla fall lugna ner mig..

på tal om lugna ner sig.. köpte en 200 grams kaka igår ikväll..
nu är den uppäten! Kan klara av att klämma i mig en sån på en kväll
nemas problemas..

Som vanligt är det en marabous frukt och mandel chokladkaka som jag har klämt i mig,
absoluta favoriten!

                                                 image33


Adios!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0