I'm alive.. och snön lyser med sin frånvaro!

Den som också har lyst med sin frånvaro, det är mig och mitt bloggande!

Jag vill be om ursäkt... jag vill försöka förstå vad de beror på, och jag tror att jag vet!

Har jobbat otroligt mycket på sista tiden.. och när jag har tid över så blir det till

Mat, sömn och social närvaro med sambo.
 
Har tänkt att jag ska slå mig ner flera gånger och skriva lite.. men jag har som aldrig vetat om vad..
och jag vill inte sitta och tjöta om att jag jobbar mycket etc. etc. etc. bla bla bla bla 

Såå..jag ska nu återgå till soffan och fortsätta vårat CSI maraton.. sen bär de av till sängen *zzzzzz*

Jag återkommer i morron och då blir de lite bilder på min julpyntning, äntligen.. som jag har längtat!

Dock saknar jag snön.. de är de som gör julen till
 men utanför mitt fönster faller endast regndroppar..

Good evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0