Avundsjuk?? Ojaaa...

Fick den här kommentaren av min kära svåger (och min storasyster på ett hörn)


Hej Emma!

Nu ska jag göra dig avundsjuk... Jag och Jögge var på klubben och såg Daughtry i förra veckan. Grymt bra! Ni får ta och åka upp till Stockholm i er nya bil och gå med oss på en konsert någon gång.

Ciao

J&C


Va tusan.. jag ville också se och lyssna på Daughtry!!
Aja de kommer väl fler chanser.. förhoppningvis!

Kommer de en bra konsert och de faller in så jag å T är lediga från jobb, hockey och allt vad de heter..
Så tankar vi pärlan och kommer som ett spjut!=)

För att dämpa min avundsjuka bjuder jag mig själv och Er på ett Daughtry framträdande!

Ett framträdande från Daughtry's tid På Idol.

                             

                                                                  Chris Daughtry feat. Live- Mystery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0