What??!!

En vanlig söndag, sitter i soffan och läser Söndagsbilagan från aftonbladet.
Det är något vi gör varje söndag, åker och handlar och köper mat + aftonblad med bilaga.
Att läsa söndagsbilagan tar alltid en evighet! Det står alltid så mycket intressant i den, måste nästan alltid
läsa allt! Tobbe hinner plöja igenom sporten och tidningen under tiden, när han är färdig med dom tycker han att det är hans tur att läsa bilagan, men jag läser fortf. bilagan.. han suckar.
 
Varför jag berättar detta är att... i veckans söndagsbilaga läste jag en sak som fick mig att rysa, bli äcklad och så mycket mer! Läser alltid "Fråga Malena" kärlek och sex-spalten. Det är alltid facinerande att läsa om olika männsikors frågor och problem angående relation och sex!  När jag fick läsa detta, blev jag paff.. hur kunde detta gå så långt?!
Här kommer brevet till Malena från en en kvinna som heter(?) Marlene. Jag råder er att läsa om ni vågar...
Söndag 12-13 Augusti 2007

"Jag och min sambo är båda 30+ och har två barn tillsammans med. Min sambo har väldigt dålig hygien. Det kan gå cirka tolv veckor mellan gångerna han duschar och då är det efter mycket tjat och bråk.
Han borstar aldrig tänderna och har redan tappat hälften av dem på grund av att de ruttnade.
Kallingarna byter han endast när han har duschat.
Sin dåliga hygien ursäktar han med att han tycker att det är JOBBIGT att duscha eller bada.
Det här drabbar vår relation, vi har haft någon form av sexuellt umgänge på över tre år. Jag har frågat honom om han tröttnat, men han säger att han visst vill ha sex med mig. Han tycker inte att det är så farligt att han är "lite" skitig och kan inte fatta att jag tappar lusten totalt.
Jag har börjat fundera på att separera från honom på grund av det här. Jag älskar honom och vill att vi ska kunna ha ett fungerande liv ihop, men jag orkar inte tjata om hans hygien längre. Jag vill kunna ligga och mysa utan att få kväljningar. Fick nyligen kasta vår säng som bara var ett år gammal på grund av att den luktade så mycket svett."

Jag  vill inte kommentera de där brevet, även om jag kan. 
Det finns många ord att säga om det, men när ni läser detta tänker ni nog samma sak som mig..
bland annat..Hur kan det gå så här långt?! 
Tur att jag har en renlig sambo..

Ciao..
                                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0