Sorry..

Förlåt att jag inte har uppdaterat vad som händer i Emma-land. Grejen är den att det händer inte så mycket speciellt, men ändå har jag massor att göra!
Varför jag inte har skrivit på senaste tiden beror dels på att jag har jobbat mycket och mer än förrut. Så när jag har min fria tid, så prioriteras annat såsom, mat, sömn, städning, bara slappa o.s.v o.s.v
Jaja.. känns som en dålig upprepning!

I helgen som var.. var det fest på programmet!! i lördags så var det fest med min sambos nya lag, och några respektive va med! Det hade anordnats av tränarna.. ett härligt inisiativ tycker jag!!=) Det kändes lite skumt till en början, komma in i ett rum.. fullt av okända männsikor! Den enda som jag kände va min sambo, tränarna lite grann med deras tjejer, och en annan spelare som jag har träffat på gymmet men annars.. typ 25 okända ansikten!
Verkligen en utmaning för fröken Emma..
Efter några muggar bål.. var det dags för tipsrunda fram till lokalen vi skulle vara i! Nu hade alkoholen börjat göra lite av sin verkan och vi var en klump som följdes åt och gjorde frågorna..
Kvällen i övrigt var oerhört trevlig, det var mycket lekar och prisutdelningar! Go mat för den delen och musiken var bra.. förrutom att spelistan var lite tunn och kort så jag vet inte hur många gånger jag fick höra Markoolios "ingen sommar utan reggae"!!=)
Jag råkade ut för en lek, en pardans -tävlning.. men inte med min sambo utan med min bordsgranne, som var en gentleman och frågade min älskling om han fick" låna" mig!!=)
Det gick bra.. men vi vann inte! men dock fick vi ändå pris!=)
Det var lustiga priser personer fick..
när vi komme hem på natten tittade jag i väskan, där fann jag: hemma-tatueringar(sånna som man gjorde då man var 10) Tuschpennor, isform och en frisbee.. men frisbeen glömde vi borta på festen!=/

Pratade med många, men inte med alla... det är ju väldigt svårt! Jag hade väldigt trevligt och roligt.. tur att jag är så social, pratglad och utåtriktad, annars hade det varit en tuff kväll!!
Bytte även nummer med en tjej, hon var riktigt trevlig.. hon sa att jag skulle höra av mig!
Grejen är den.. det vill jag! men hur gör man??! hur ska man skriva och vad??
Det känns så märkligt.. svårt att förklara men jag tror att ni fattar!

Nää.. nu ska jag och försöka sanera lägenheten, det behövs! För i morron får vi finbesök av mamma, pappa och mina svärföräldrar, då ska de vara här fram till måndag! Det blir många och förhoppningsvis roliga dagar!
Time to clean!

Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0