obetydliga problem..

Hmm.. suck suck, försöker leta runt på internet efter ett nytt tv-bord/bänk.
Grejen är den att det finns så oerhört mycket fina.. MEN svinigt DYRA!
Våran prisnivå ligger på IKEA-nivå, men jag hittar ingenting på ikea.com som faller mig
i smaken.. antingen är den för dyr, fel färg, fel design, för få hyllor.. etc. etc.
Jag tror att jag måste bege mig dit och titta, litar inte  riktigt på internet.
För är man där och tittar så kan man se möbeln med helt nya ögon och perspektiv.
Är väl egentligen ingen panik, men våran börja bli lite för liten.. vi har för mycket filmer och
den gick sönder lite grann då vi flyttade!  Aja, det ordnar väl sig på ett eller annat sätt!

Härlig dag idag, soligt och tokvarmt! Försökte ligga ute och pressa, men blottnade nästan bort.
Den fina brännan som jag fick i början på sommaren som nu hade försvunnit, börjat krypa fram igen..
och fräknarna bara ökade i mitt lilla ansikte! Härligt att ha lite färg på kinderna, tycker inte om att vara likblek..
speciellt under sommaren..


Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0