Nu är de dags..

Att skriva här igen!!
Allt för längesedan var det nu..igen!=(

Det har varit fullt ös här hemma..haft ett lång besök av mina föräldrar och svärföräldrar, på en och samma gång!!=)
Mycket trevligt har det varit, vi har ätit gott alla dagar och turistat i Göteborg! Tyvärr var jag tvungen att jobba litegrann,  men det är ingenting att göra nått åt.. det ger ju mer pengar!
Tack för besöket!! ni är så välkomna igen.. dörren står alltid öppen hos oss!=)

Sen efter deras hemresa i måndags.. har jag jobbat, jobbat, jobbat och ännu mer jobb! Jag börjar kl 14 idag och när vi stänger butiken så ska jag stanna kvar och inventera.. med mina kollegor förståss! Så de blir en lång dag.. och så är det jag som ska öppna på lördag.. ett pass mellan 8-16, sen blir de att koppla av! Ledig söndag.. men sen är det jobb på måndag igen!

Så roligt har jag det nuförtiden, men sånt är livet!

På tal om livet... det är lustigt hur livet kan förändras i ett ögonblick.
Saker som man sett framför sig.. föreställt sig.
Saker som man fått uppleva.. trevliga sådana, och man hoppades att det inte var för sista gången.
Nya möten, nya ansiktet man har mött.. har haft roligt och trevligt!
Så roligt att man kännt att man har trivts, och hoppats att de skulle fortsätta så!
Ack va livet kan förändrats, fortare än va man tror.
Kvar står man där paff och besviken!
Väldigt besviken närmare bestämt.. men ett beslut har tagits.
Ett beslut som inte vi kan göra något åt!
Det är bara att skaka av sig besvikelsen, hur hårt den än sitter och blicka framåt.
Titta framåt mot något nytt, och begrunda.. att det var helt enkelt inte meningen!
Meningen att det skulle bli som vi hade tänkt oss!
Jag känner mig inte så orolig..
Så länge jag har dig så kommer vi att lösa allt!


see you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0