Helgen.. good or bad?

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev..igen, shame on me!
Har varit rätt upptagen i slutet av veckan och i helgen.. utan att tråka ut er med ett långt
och detaljerat inlägg som jag brukar skirva om mina helger.. tänker jag köra en liten annorlunda stil.
Nämligen lista upp helgens goods and bads!

Gooood

- Att få vara ledig lördag och söndag..
- Aktiviterna.. Liseberg både lördag och söndag, fest, utgång och alkohol!=)
                       men även mysfredagen hemma i soffan, med sällskap!=)
- Vädret...lovley!! Lördag var solig och varm och söndagen likaså, det verkar hålla i sig också.. finalmente!!!
- Sällskapet.. att få vara med min sambo är alltid gooood!=) men vi var även med i min sambos-heldag-på liserberg-med-gamla-lumparpolare! Vi gick även ut.. supertrevligt, det är riktigt härligt gäng!!
aa aadåå.. som kalle säger!=)
 - Drinkarna på krogen.. aivy med sprite och lime *mmmm*

Baaaad

- Att jobba fredagkväll, men det gjorde egentligen inte så mycket!
- Att det blev en dyyr helg.. liseberg, middag ute och krogrunda.
- Att i helgen har jag och min sambo klämt i oss två(!!) chipspåsar, en hel del alkohol, skräpmat på skräpmat, läsk. läsk och mer läsk! Hemskt att den första chipspåsen kastade vi i oss på 2 timmar, gamar!!
- Baksmällan på söndagen, ingen hit direkt.. men så är livet dagen efter kvällen före!=)

jaa, det finns lite fler godd and bads, men helt klart har jag haft en bra helg.. De bra sakerna övervinner det mindre bra!!=)

Nää.. nu ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, ja öpnnade butiken i morse och det känns..tvärsomnade i solstolen, tur att jag vaknade up så att jag inte brände mig!=)

Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0